Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

 

Sekretariat
Biblioteki Publicznej im. Zygmunta Łazarskiego w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
ul. Wiktorska 10, 02-587 Warszawa
e-mail sekretariat@bpmokotow.waw.pl
telefon 22 845 19 89
godziny pracy poniedziałek – piątek 8.00 – 16.00


Dyrektor lub zastępcy Dyrektora Biblioteki Publicznej im. Zygmunta Łazarskiego w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy przyjmują klientów w sprawach skarg i wniosków raz w tygodniu, w środy w godzinach 13.00 – 15.00.


W przypadku, gdy w środę przypada dzień ustawowo wolny od pracy, Dyrektor lub zastępcy przyjmują klientów w sprawach skarg i wniosków w następnym dniu roboczym w godzinach 13.00 – 15.00.


Osoby zainteresowane proszone są o uprzednie umówienie się w sekretariacie:
ul. Wiktorska 10, 02-587 Warszawa lub telefonicznie: 22 845 19 89.

 

 

Kategorie strony: Zasady funkcjonowania Biblioteki